reklama

Dobrovoľne dotlačená k návratu

Po skoro 365 dňoch som bola dovedená k môjmu, solídnou vrstvou prachu pokrytému, blogu. Skôr nedobrovoľne ochotná vysmoliť zo seba, aký-taký iróniou doprevádzaný, text. Za prvotný popud ďakujem svojim dvom kamarátom, príležitostným dvorným kritikom, ktorí sú stále, akýmsi zázrakom, na tom správnom mieste (facebooku) v spravny čas (24 hodín denne).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Koľko vecí je možné zmeniť za jeden rok ? Respektíve koľko vecí sa zmení samo od seba za takúto dobu? Presnú cifru som hoc nezaznamenala, pohybuje sa však okolo „dosť" (merná jednotka obzvlášť mnou veľmi často používaná, výhody - je diplomatická, nevýhody - niekedy až príliš). Prvá vec, no asi najpodstatnejšia, je vnímanie sveta, života a tých vecí spojených s vyvíjajúcou sa adolescentnou mysľou ovplyvnenou všeličím možným. "Hlbokomyseľné" články z mojej minuloročnej zbierky s názvom Snažíme sa vyjadriť som si prebehla očami, niekedy pomedzi prsty s rukou na očiach, snaha zakryť sa aspoň sama pred sebou a obrazovkou môjho notebooku, niekedy s hrdým výrazom naznačujúcim že môj názor sa ani teraz nezmenil. Stále som to ja aj keď trochu v novšom, možno lepšom, vydaní Hľadajúca sama seba II. Ak sa však obzriem dozadu kto vie čo som mohla získať, čo stratiť. Čo som mohla prehltnúť a byť radšej ticho, čo naopak povedať a nebáť sa? To neviem a nevie to pravdepodobne nikto, jedno však viem základom sú ľudia, ktorí vám prichystajú hlavolam ak sa vaša životná cesta stáva nudnou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem bohu za každého človeka, ktorého mi postavil do cesty, on vedel prečo to tak robí.

Barbora Hodorová

Barbora Hodorová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cynická, ironická .... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu