reklama

Muž s mužom...a čo ?

Ok! Padla vláda ...ale každý jeden článok, ktorý má v názve euroval, Fico či predčasné voľby, mi spôsobuje tik v ľavom oku, ktorý pretrváva už dosť dlho. Nie dosť, že táto informácia na mňa sála zo všetkých médií ale ešte sa objavuje v skoro každom jednom článku tohto blogu. Dobre, beriem vyjadrenie názoru ale no tak trochu originality.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

S občasným zízaním von oknom, sedím za svojím pracovno-písacím stolom a premýšľam, čo a ako napísať. Ak si zoberiem počasie. To vyzerá z útrob 75m2 priestoru (môjho bytu), celkom pôvabne ale ak sa ako poslední mohykáni rozhodnete vydať na prechádzku von do tejto nemilosrdnej zimy ,boh vám žehnaj. Ja sa radím skôr do živočíšneho druhu domased obecný, ktorého hlavným znakom je posedávanie pri ústrednom kúrení s šálkou dobrého zeleného čaju ku ktorému patrí dobrá kniha a operná hudba, ktorá mi znie aj pri písaní tohto článku, avšak až vtedy, ak tok času obráti stánku kalendára na (pre mňa už začiatok tuhej zimy) október. Podstatou týchto dní je pre mňa veta ktorú prenášam stále z opovrhujúcim tónom: „Neznášam jeseň!“ Je zradná čo sa stupňov Celziových týka. Ak by som sedela ako kukla motýľa celé dni zabalená vo svojej obľúbenej flisovej deke, tak by mi to ani pri najmenšom nevadilo ale keďže som ako bežný adolescentný vzdelávajúci sa človek povinná chodiť do inštitúcie menom škola, musím prežiť týždenne 5 sychravých ranných ciest. Je nedeľa, deň nič nerobenia aspoň v našej 2 člennej rodine to tak býva a taktiež deň tréningového voľna, mám konečne čas na prečítanie väčšieho počtu strán knihy z našej mestskej knižnice, do ktorej som nedávno zavítala s cieľom založiť si čitateľský preukaz (ten starý je nevedno kde) a mám dosť času na písanie tohto článku pri ktorom nepravidelne kopnem do prázdnej škatule od pizze, ktorú mi tu ako „prezent“ nechal môj priateľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dokola si prehrávam video z vystúpenia dvoch tanečníkov z jednej nemenovanej tohtoročnej talentovej show. Nič zvláštne, až na to, že tancujú ako pár. Dvaja muži, dokonalé zohratí s vkusným hudobným podkladom. Krása! Na liberálnom západe tolerované, ale na ešte stále komunistickom východe zavrhnuté okamžikom padnutia slov, muž s mužom. Východná kultúra je tak strašne uniformná a tvrdohlavá. Predsudkári s neotrasiteľnou teóriou nálepkovania a chovajúci odpor k všetkému čo sa vymyká Ruskej ideológií. Budíš! Každému čo jeho jest.

Ten, kto sa drží starého, je predurčený padnúť s ním.

Barbora Hodorová

Barbora Hodorová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cynická, ironická .... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu