reklama

Pesimizmus všade vo svete....

Môj každonenný svet sa točí okolo tréningov a školy. Nedobrovoľná marodka mi však vnútila všetky smery masmediálnej komunikácie, ktoré ma počas bežného života nezaujímajú a ani si ich nejak extra nevšímam. Nemohla som si nevšimnúť ako negativné, pesimistické a depresívne témy ovládli všetky zložky tejto komunikácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvým producentom pochmúrnych informácií boli podľa mňa hlavné televízne noviny. Ich vysielací program je presiaknutý zlom, smrťou, smútkom, katastrofami, chorobami a nešťastím. Ak si pozriem takého "veselé" správy, musím vynaložiť veľmi veľa energie na to aby som mala opať dobrú náladu. Všetky štatisky hovoria o tom že sa máme za posledných 100 rokov najlepšie, no ako vidím táto štatistika nie je v súlade s názorom ,ktorý vytvárajú tieto mienkotvorné televízne programy. Pri takýchto informáciách mám pocit že nástáva koniec sveta, svetom vládne kriminalita, matka príroda ukazuje svoju moc tým že ničí všetko to čím jej škodíme, mladým ľudom sa nechce žiť, chlapci a dievčatá v puberte si musia dokazovať popularitu alkoholom, cigaretami a drogami. Takýto svet nám každý večer podsúvajú dvaja ľudia v štúdiu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalším hlavným šíriteľom informácií je internet. Tento informačný fenomén tiež neuteká veľmi ďaleko od toho prvého. Hoci spektrum informácií je tu tak rozsiahle (skoro nekonečné), že ak si zaumienite nevnímať takéto depresívne články, nejako intenzívne sa vás dianie vo svete nedotkne. Aj keď vaša voľa by musela byť prinajmenšom nespochybniteľná. No tí ktorí vyhľadávajú takého články, môžu byť z nich v depresii niekoľko dní.

Ľudia. Jeden z najväčších šíriteľov (poväčšine nepravdivých či mylných) informácií. Ľud ako takí v prevážnej miere zaujíma to zlé. Nečudujem sa. Však to dobré sa predsa nedá závidieť. Títo "profesionálni" posudzovatelia a tvorcovia konšpiračných teórií o cudzích ľudských životoch, ma väčšinu času vytáčajú do nepríčetnosti, ale občas sú aj terčom môjho výsmechu. Nemôžem im však uprieť vášeň s akou sa púšťajú do ľudského nešťastia. Takíto sú ľudia a takýto je svet. Patri sem to dobré aj do zlé len nič netreba preháňať!

Barbora Hodorová

Barbora Hodorová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cynická, ironická .... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu